Είστε λάτρεις του γυμναστηρίου και γενικά της άθλησης?

Αθλείστε κάθε μέρα και σας αρέσει?

Δεν μπορείτε να περάσετε πολλές μέρες χωρίς γυμναστική?

Ή από την άλλη..

Δεν είστε λάτρης της γυμναστικής αλλά το ξέρετε ότι … ΠΡΕΠΕΙ (είτε για να χάσετε βάρος είτε για να έχετε καλύτερη φυσική κατάσταση).

Σε όποια κατηγορία και αν ανήκουμε ειδικά το καλοκαίρι σταματούμε τις αθλητικές δραστηριότητες. Η ζέστη μας καταβάλει κι έτσι ρίχνουμε τους ρυθμούς μας. Να μια πρόταση “δροσιάς” για να μη βγείτε απο το πρόγραμμά σας. και για άλλους, να η ευκαιρία να μπουν σε πρόγραμμα…

Γυμναστική στην θάλασσα

Μπορούμε λοιπόν να εκμεταλλευτούμε τη θάλασσα και να αθληθούμε σαν να κάνουμε ασκήσεις με βαράκια σε ένα γυμναστήριο! (μια που η πίεση-κόντρα κάτω από το νερό θα μας γυμνάσει!)

Ξεκινάμε με ΖΕΣΤΑΜΑ

Ελαφρό κολύμπι 5 – 15 λεπτά, ή γρήγορο περπάτημα στην αμμουδιά ή σε ρηχά νερά (νερό έως τους αστραγάλους).

Χέρια:

Μέσα στο νερό μέχρι τον λαιμό. Έλξεις και εκτάσεις των χεριών με την παλάμη τεντωμένη. Η παλάμη «κοιτάζει» προς τη φορά της κίνησης. Η άσκηση μοιάζει με τις έλξεις δικεφάλων με βαράκια και τις πιέσεις τρικέφαλων στην τροχαλία.

Γυμναστική στην ακρογιαλιά

Στήθος:

Τα χέρια μέσα στο νερό, ελαφρά λυγισμένα, στην λοξή έκταση. Κλείνεις τα χέρια μέχρι την πρόταση και τα ανοίγεις έως την αρχική θέση. Οι παλάμες τεντωμένες.
Πλάτη:

Τα χέρια σε γροθιές. Οι αγκώνες σε ορθές γωνίες δίπλα στα πλευρά. Παίζεις μποξ… Γρήγορες και δυνατές κινήσεις μπρος και πίσω.

 

Κάντε κλίκ εδώ για να έρχεται κάθε νέα ανάρτηση στο email σας

 

Ώμοι:

Τα χέρια μέσα στο νερό ελαφρά λυγισμένα στην έκταση. Τα κατεβάζεις δίπλα στους γοφούς και τα ανεβάζεις γρήγορα και δυνατά.

 

Πόδια:

Στηρίζεσαι στο ένα πόδι. Ανεβάζεις το άλλο μπροστά λυγισμένο ή τεντωμένο και το κατεβάζεις γρήγορα και δυνατά. Τελειώνεις το ένα πόδι και μετά κάνεις το άλλο. Προσοχή εάν πονάει η μέση σου.
gymnastikh sthn ammo

Κάνεις τροχάδην μέσα στο νερό. Εάν θέλεις, είσαι μέσα στο νερό μέχρι τους ώμους για να γυμνάσεις έτσι και το άνω μέρος του σώματος.
Στηρίζεσαι στο ένα πόδι, το άλλο τεντωμένο το απάγεις και το προσάγεις γρήγορα και δυνατά. Μπορείς να πιάνεσαι κιόλας. (4×20).

 

ΙΔΕΑ…
ωραία άσκηση είναι το περπάτημα σε ρηχή θάλασσα, το νερό είναι ποιο κάτω από το γόνατο. Περπατάς με τα πόδια τεντωμένα «ξυλοπόδαρα».

aqua aerobic

Προσοχή!!!

  • Τρως 3 ώρες πριν την άσκηση
  • Εάν έχεις καθίσει στον ήλιο πολλή ώρα απέφευγε να ασκηθείς
  • Πίνε πολύ νερό… (Δείτε το ισοτονικο ποτό της Herbalife, H3o Pro)
  • Επέλεξε ώρες της ημέρας που η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη
  • Φόρεσε και κανένα καπέλο… και καλή γυμναστική!!!
Σας άρεσε? Μοιράστε το σε Facebook, Twitter, Google +

 Διαβάστε και το άρθρο: Η σωματικη ασκηση ΜΠΟΡΕΙ να γινει διασκεδαστικη

  “άρθρο από Tasos Triantafyllou”