Ας πούμε ότι έχει έρθει η ώρα του σνακ, και έχετε 100 θερμίδες στο «πορτοφόλι» σας να ξοδέψετε.

«Από Tasos Triantafyllou»

Τι θα αγοράζατε εσείς;
Όλα τα φρέσκα φρούτα είναι μία έξυπνη επιλογή, προσφέρουν βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και πολύτιμα αντιοξειδωτικά, αλλά το ή τα φρούτα που πρέπει να επιλέξετε για να μην ξεφύγετε από τον «προϋπολογισμό» σας εξαρτάται από την περιεκτικότητα των φρούτων σε νερό.

Όσο περισσότερο νερό, τόσο μεγαλύτερη μερίδα! Αλλά κάντε και συνδυασμούς, τα φρούτα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, διαφορετικά όμως το καθένα, οπότε η ποικιλία είναι καλή.

 

Ας δούμε μερικά από τα πιο συνηθισμένα φρούτα και πόσο από αυτά μπορείτε να φάτε για να μην ξεπεράσετε τις 100 θερμίδες σας:

1. Το πεπόνι έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα νερού από όλα τα φρούτα γι” αυτό και μπορείτε να φάτε δύο κούπες (σε κομματάκια) για τις 100 θερμίδες σας
2. Τα μούρα περιέχουν πολύ νερό και φυτικές ίνες, οπότε είναι επίσης μία «συμφέρουσα» επιλογή. Μπορείτε λοιπόν να επιλέξετε 25 μέτριες φράουλες ή μιάμιση κούπα κόκκινα ή μαύρα βατόμουρα.
«Προϊόντα Διατροφής Herbalife»
3. Τα κιτροειδή περιέχουν πολύ νερό επίσης, γι” αυτό τα προτιμούμε συνήθως και για χυμούς, οι χυμοί όμως δεν περιέχουν τις φυτικές ίνες τους, γι” αυτό και θα χορτάσετε περισσότερο αν φάτε το φρούτο αντί να πιείτε το χυμό του. Για τις 100 θερμίδες λοιπόν μπορείτε να φάτε 2 μέτρια μανταρίνια ή ένα ολόκληρο γκρέιπφρουτ.
4. Ένα μέτριο μήλο έχει επίσης περίπου 100 θερμίδες και τα 5γρ φυτκών ινών του θα σας βοηθήσουν να χορτάσετε επίσης.
5. Ο ανανάς είναι πιο γλυκός και πιο συμπαγής από το πεπόνι, γι” αυτό και θα πρέπει να περιοριστείτε σε μικρότερη μερίδα. Μία και 1/4 της κούπας περίπου (σε κομματάκια), θα πάρετε όμως επίσης και όση βιταμίνη C χρειάζεστε για όλη την ημέρα σας!
6. Τα μάνγκο και οι μπανάνες είναι ακόμα πιο συμπαγή φρούτα γι” αυτό και οι μερίδες των 100 θερμίδων τους είναι ακόμα πιο μικρές. Τα μάνγκο όμως είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Α και οι μπανάνες μία από τις πλουσιότερες τροφές σε κάλιο.
7. Τα αποξηραμένα φρούτα είναι επίσης μία καλή επιλογή αλλά μιας και το νερό τους έχει αφαιρεθεί οι 100 θερμίδες σας δε θα σας «αγοράσουν» και πολλά! Μόνο μία χούφτα σταφίδες, 6 ροδέλες αποξηραμένου μήλου, ή μόνο 1,5 χουρμά!

 

Θερμίδες και φρούτα

Θερμίδες και φρούτα

 

Θερμίδες και φρούτα

Είναι σημαντικό όμως ότι έχουμε επιλογές, έτσι ανάλογα με την «πείνα» μας μπορούμε να επιλέξουμε ένα φρούτο που μας αρέσει πολύ αλλά θα φάμε λίγο ή ένα φρούτο που μας είναι σχεδόν αδιάφορο αλλά θα μας ικανοποιήσει με μεγαλύτερη μερίδα!
Διαβάστε και το άρθρο :

CRANBERRIES & BLUEBERRIES

ΦΡΟΥΤΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ – ΠΩΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΦΡΕΣΚΑ

Kαλοκαιρινά σνακ με λίγες θερμίδες!

Διατροφή χωρίς γλουτένη, πώς?