Επιτύχετε τους στόχους σας με το πρόγραμμα ασκήσεων Herbalife24® διάρκειας 4 εβδομάδων.

Κάντε τις ασκήσεις από το σχετικό πακέτο προπόνησης και ακολουθήστε τη σειρά των ασκήσεων μέχρι να επιτύχετε την επιθυμητή φυσική κατάσταση.

Πρώτη εβδομάδα: Θεμελίωση.
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1: 3 γύρους, 12-16 επαναλήψεις για κάθε άσκηση
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 2: 3 γύρους, 12-16 επαναλήψεις για κάθε άσκηση
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 3: 3 γύρους, 12-16 επαναλήψεις για κάθε άσκηση

Δεύτερη εβδομάδα: Διαλειμματική
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1: 20 δευτερόλεπτα κάθε άσκηση, έπειτα 10 δευτερόλεπτα. Ξεκούραση. Επαναλάβετε 5 φορές με 1 λεπτό διάλειμμα ενδιάμεσα στις ασκήσεις.
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 2: 45 δευτερόλεπτα κάθε άσκηση, έπειτα 45 δευτερόλεπτα ξεκούραση. Επανάληψη με 30 δευτερόλεπτα άσκησης + 30 δευτερόλεπτα ξεκούρασης. Έπειτα 15 και 15 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Επαναλάβετε 3 φορές με 1 λεπτό διάλειμμα ενδιάμεσα στις ασκήσεις
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 3: 10 φορές κάθε άσκηση για ζέσταμα και στη συνέχεια… Σετ 1: 3 λεπτά τζόκινγκ, 1 λεπτό τρέξιμο x 5 Σετ 2: 3 λεπτά τζόκινγκ, 1 λεπτό γρήγορο τρέξιμο x 5 Σετ 3: 5 λεπτά τζόκινγκ

Τρίτη εβδομάδα: Αντοχή
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1: Σετ 1: 1 λεπτό κάθε άσκηση Σετ 2: 45 δευτερόλεπτα κάθε άσκηση, έπειτα 6 προβολές με άλματα Σετ 3: 30 δευτερόλεπτα κάθε άσκηση, έπειτα 4 προβολές με άλματα
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 2: 10 φορές κάθε άσκηση, έπειτα 8 η κάθε μία, 6, 4… (όποτε θελήσετε)
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 3: 10 φορές κάθε άσκηση για ζέσταμα, έπειτα 20 λεπτά τζόκινγκ/τρέξιμο. Επαναλάβετε

Τέταρτη εβδομάδα: Πρόκληση
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 1: 18 λεπτά όσους γύρους μπορείτε, 10 επαναλήψεις κάθε άσκηση
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 2:: 18 λεπτά όσους γύρους μπορείτε, 10 επαναλήψεις κάθε άσκηση
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ 3: 10 φορές κάθε άσκηση για ζέσταμα, έπειτα τρέξιμο περίπου 1,5 χιλιόμετρο

Καθημερινή-Προπονηση

Δείτε όλα τα προϊόντα της σειράς αποκλειστικά για αθλητές Herbalife24